Benvinguts al Campus Eduk

Formació en línia per a docents

    Cursos disponibles

    40 hores formatives

    Aquesta formació pretén abordar la conceptualització de la dislèxia, conèixer i reflexionar sobre les dificultats d'aprenentatge que tenen els alumnes dislèctics, reconèixer el concepte de dislèxia i oferir al professorat dels recursos necessaris per donar suport a l'alumnat a l'aula.


    40 hores formatives

    La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.

    60 hores formatives

    L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.

    40 hores formatives

    El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.

    60 hores formatives

    L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.

    40 hores formatives

    Aquesta formació pretén abordar la conceptualització de la dislèxia, conèixer i reflexionar sobre les dificultats d'aprenentatge que tenen els alumnes dislèctics, reconèixer el concepte de dislèxia i oferir al professorat dels recursos necessaris per donar suport a l'alumnat a l'aula.


    40 hores formatives

    La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.

    40 hores formatives

    El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.

    40 hores formatives

    Aquesta formació pretén abordar la conceptualització de la dislèxia, conèixer i reflexionar sobre les dificultats d'aprenentatge que tenen els alumnes dislèctics, reconèixer el concepte de dislèxia i oferir al professorat dels recursos necessaris per donar suport a l'alumnat a l'aula.


    60 hores formatives

    L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.

    60 hores formatives

    La neuroeducació ofereix un millor coneixement dels processos d'ensenyament aprenentatge i del desenvolupament mental, emocional, físic i psicològic de l'alumnat per facilitar la introducció de pràctiques i metodologies més eficients i respectuoses amb aquests. 

    40 hores formatives

    En aquest curs el docent aprendrà a incorporar eines i estratègies per tal d’introduir i implementar la perspectiva de gènere en la seva tasca educativa d’una forma transversal, no només a nivell de continguts curriculars, sinó també des dels espais compartits i tenint en compte les relacions interpersonals entre el propi alumnat i el professorat.




    40 hores formatives

    En aquest curs s'aprendran les diferents visions que es pot tenir sobre el conflicte, els tipus de conflicte que podem trobar en el context escolar i a desenvolupar habilitats per a una resolució eficaç dels conflictes potenciant competències comunicatives.





    40 hores formatives

    La investigació empírica demostra que aportar la cultura del Mindfulness a l'entorn educatiu comporta entre altres beneficis l'augment de l'atenció i la concentració, la millora del control d'impulsos, reforça la regulació emocional, redueix l'estrès i l'ansietat, amplia l'empatia i la compassió.


    40 hores formatives

    La investigació empírica demostra que aportar la cultura del Mindfulness a l'entorn educatiu comporta entre altres beneficis l'augment de l'atenció i la concentració, la millora del control d'impulsos, reforça la regulació emocional, redueix l'estrès i l'ansietat, amplia l'empatia i la compassió.


    40 hores formatives

    En aquest curs el docent aprendrà a incorporar eines i estratègies per tal d’introduir i implementar la perspectiva de gènere en la seva tasca educativa d’una forma transversal, no només a nivell de continguts curriculars, sinó també des dels espais compartits i tenint en compte les relacions interpersonals entre el propi alumnat i el professorat.




    60 hores formatives

    L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.

    60 hores formatives

    La neuroeducació ofereix un millor coneixement dels processos d'ensenyament aprenentatge i del desenvolupament mental, emocional, físic i psicològic de l'alumnat per facilitar la introducció de pràctiques i metodologies més eficients i respectuoses amb aquests. 

    15 hores formatives

    Conèixer l’educació emocional i disposar d’eines d’aplicació pràctica a les diferents etapes educatives facilitarà que el docent i educador pugui acompanyar als alumnes a gaudir d’un desenvolupament saludable en totes les seves dimensions.


    • Estudiants inscrits: Encara no hi ha cap estudiant inscrit en aquest curs
    80 hores formatives

    El docent, com a líder emocional, s'encarrega de coordinar els esforços individuals i grupals, ajudant a fomentar les potencialitats de cada alumne. El clima de l'aula, generat per l'actuació del mestre, impactarà definitivament en l’aprenentatge dels alumnes.

    Els educadors "emocionalment intel·ligents" poden complir el repte d'educar els seus alumnes amb una formació integral. A través de les seves experiències poden ensenyar a reconèixer, gestionar i expressar respectuosament les seves emocions.