Benvinguts al Campus Eduk
Formació en línia per a docents
Cursos disponibles
40 hores formatives
Aquesta formació pretén abordar la conceptualització de la dislèxia, conèixer i reflexionar sobre les dificultats d'aprenentatge que tenen els alumnes dislèctics, reconèixer el concepte de dislèxia i oferir al professorat dels recursos necessaris per donar suport a l'alumnat a l'aula.
- Professor: Anaïs Rodríguez Ruiz
- Estudiants inscrits: 2
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 8
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 4
- Professor: Maria Sangés Grau
- Estudiants inscrits: 2
- Professor: M. Carmen Gutiérrez
- Professor: Anaïs Rodríguez Ruiz
- Estudiants inscrits: 2
40 hores formatives
Aquesta formació pretén abordar la conceptualització de la dislèxia, conèixer i reflexionar sobre les dificultats d'aprenentatge que tenen els alumnes dislèctics, reconèixer el concepte de dislèxia i oferir al professorat dels recursos necessaris per donar suport a l'alumnat a l'aula.
- Professor: Anaïs Rodríguez Ruiz
- Estudiants inscrits: 2
El docent, com a líder emocional, s'encarrega de coordinar els esforços individuals i grupals, ajudant a fomentar les potencialitats de cada alumne. El clima de l'aula, generat per l'actuació del mestre, impactarà definitivament en l’aprenentatge dels alumnes.
Els educadors "emocionalment intel·ligents" poden complir el repte d'educar els seus alumnes amb una formació integral. A través de les seves experiències poden ensenyar a reconèixer, gestionar i expressar respectuosament les seves emocions.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 5
La formació està dissenyada en aportar coneixements teòrics i pràctics de la cultura del ioga a l'entorn educatiu (infantil, primària i secundària)
Formació oberta a mestres, professors, especialistes, personal de menjador i del lleure. Vetlladores i a tot al personal que forma part d'entorns educatius.
A través d'una acurada selecció de vídeos realitzats per Mireia Canudas es convida als docents a iniciar-se en la seva pràctica personal de ioga, i a conèixer el procés d'ensenyament-aprenentatge del ioga a l'entorn educatiu.
L'objectiu és que el professorat experimenti en primera persona el que posteriorment haurà d'ensenyar als seus alumnes.
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 10
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 12
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 3
La neuroeducació ofereix un millor coneixement dels processos d'ensenyament aprenentatge i del desenvolupament mental, emocional, físic i psicològic de l'alumnat per facilitar la introducció de pràctiques i metodologies més eficients i respectuoses amb aquests.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 6
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 8
Inici setembre
En aquest curs aprofundirem en la comprensió de la CEA tenint en compte les darreres investigacions, especialment aquelles implicacions en el dia a dia a l’escola i en concret a l’aula ordinària.
L’objectiu principal del curs és dotar als professionals que intervenen amb aquest alumnat d’eines d’observació per comprendre conductes, així com poder gestionar i adaptar els contextos d’escola i d’aula per a què hi puguin participar, donant resposta a les seves necessitats, amb metodologies i activitats específiques de les que TOT l’alumnat es pot beneficiar.
- Professor: Olga Santos
- Estudiants inscrits: 13
La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 1
El docent, com a líder emocional, s'encarrega de coordinar els esforços individuals i grupals, ajudant a fomentar les potencialitats de cada alumne. El clima de l'aula, generat per l'actuació del mestre, impactarà definitivament en l’aprenentatge dels alumnes.
Els educadors "emocionalment intel·ligents" poden complir el repte d'educar els seus alumnes amb una formació integral. A través de les seves experiències poden ensenyar a reconèixer, gestionar i expressar respectuosament les seves emocions.
- Professor: Goretti Herrada
- Estudiants inscrits: 3
La formació està dissenyada en aportar coneixements teòrics i pràctics de la cultura del ioga a l'entorn educatiu (infantil, primària i secundària)
Formació oberta a mestres, professors, especialistes, personal de menjador i del lleure. Vetlladores i a tot al personal que forma part d'entorns educatius.
A través d'una acurada selecció de vídeos realitzats per Mireia Canudas es convida als docents a iniciar-se en la seva pràctica personal de ioga, i a conèixer el procés d'ensenyament-aprenentatge del ioga a l'entorn educatiu.
L'objectiu és que el professorat experimenti en primera persona el que posteriorment haurà d'ensenyar als seus alumnes.
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 8
Inici setembre
En aquest curs aprofundirem en la comprensió de la CEA tenint en compte les darreres investigacions, especialment aquelles implicacions en el dia a dia a l’escola i en concret a l’aula ordinària.
L’objectiu principal del curs és dotar als professionals que intervenen amb aquest alumnat d’eines d’observació per comprendre conductes, així com poder gestionar i adaptar els contextos d’escola i d’aula per a què hi puguin participar, donant resposta a les seves necessitats, amb metodologies i activitats específiques de les que TOT l’alumnat es pot beneficiar.
- Professor: Olga Santos
- Estudiants inscrits: 7
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 16
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 21
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 15