Benvinguts al Campus Eduk
Formació en línia per a docents
Cursos disponibles
NOVETAT
- Professor: Mireia Canudas
- Estudiants inscrits: 15
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
Aquest curs s'adreça a mestres i professors que vulguin fer un procés de creixement personal, sabedors que sense aquest procés personal no poden fer canvis substancials en la seva manera d'entendre l'educació i de fer les classes.
- Professor: Cristina Duran Salvadó
- Estudiants inscrits: 1
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 2
amb el programa i poder crear recursos educatius propis i variats.
A partir de conèixer quines són les tendències actuals en disseny gràfic, t'endinsaràs en el món de la creació de recursos per a poder-los utilitzar a les teves classes. Aquest recursos són fàcilment adaptables a diferents edats i àrees de coneixement.
Crearàs recursos des de zero i també aprendràs a personalitzar plantilles.
- Professor: Neus Puig
- Estudiants inscrits: 7
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
amb el programa i poder crear recursos educatius propis i variats.
A partir de conèixer quines són les tendències actuals en disseny gràfic, t'endinsaràs en el món de la creació de recursos per a poder-los utilitzar a les teves classes. Aquest recursos són fàcilment adaptables a diferents edats i àrees de coneixement.
Crearàs recursos des de zero i també aprendràs a personalitzar plantilles.
- Professor: Neus Puig
- Estudiants inscrits: 4
Aquest curs s'adreça a mestres i professors que vulguin fer un procés de creixement personal, sabedors que sense aquest procés personal no poden fer canvis substancials en la seva manera d'entendre l'educació i de fer les classes.
- Professor: Cristina Duran Salvadó
- Estudiants inscrits: 2
La neuroeducació ofereix un millor coneixement dels processos d'ensenyament aprenentatge i del desenvolupament mental, emocional, físic i psicològic de l'alumnat per facilitar la introducció de pràctiques i metodologies més eficients i respectuoses amb aquests.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 2
Aquest curs s'adreça a mestres i professors que vulguin fer un procés de creixement personal, sabedors que sense aquest procés personal no poden fer canvis substancials en la seva manera d'entendre l'educació i de fer les classes.
- Professor: Cristina Duran Salvadó
- Estudiants inscrits: 1
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
NOVETAT
De la mateixa manera que no aprenem a restar abans que a sumar, tampoc podem aprendre alimentació amb sentit i significat sense un ordre lògic de continguts.
Sabies que existeix un currículum de l'alimentació saludable?
Una proposta completa i actualitzada de setze continguts que van més enllà de la piràmide dels aliments o del plat saludable, que s'ordenen i es classifiquen en tres blocs temàtics, que s'adapten a cursos i nivells d'aprenentatge diferents i que es poden treballar des de diferents àrees.
- Professor: Lidia Pérez Muñoz
- Estudiants inscrits: 10
NOVETAT
El nostre principal objectiu quan parlem d'alimentació saludable a l’aula no hauria de ser que adquirissin coneixements sinó hàbits. Aquesta és la diferència entre una educació alimentària passiva i una activa.
La veritat és que com a mestres tenim prou potencial per influir també en els hàbits alimentaris del nostre alumnat i les seves famílies, però ho hem de saber fer.
En aquest curs, coneixeràs l’educació alimentària activa i els seus 8 principis, on es reuneixen les millors estratègies perquè des de l’escola puguis ensenyar i promoure l’alimentació saludable de la manera més eficaç.
- Professor: Lidia Pérez Muñoz
- Estudiants inscrits: 7
El docent, com a líder emocional, s'encarrega de coordinar els esforços individuals i grupals, ajudant a fomentar les potencialitats de cada alumne. El clima de l'aula, generat per l'actuació del mestre, impactarà definitivament en l’aprenentatge dels alumnes.
Els educadors "emocionalment intel·ligents" poden complir el repte d'educar els seus alumnes amb una formació integral. A través de les seves experiències poden ensenyar a reconèixer, gestionar i expressar respectuosament les seves emocions.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 3
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Professor: Laia Casas Argerich
- Estudiants inscrits: 1
NOVETAT
El curs que es presenta té com a eix central proporcionar eines a les persones mediadores que se situen entre els nens i els llibres per tal que se sentin més segures i s'apassionin per la tasca tan rica i important que desenvolupen.
«Atrapa'ls: encanteris per transformar-nos en menjallibres» se centra en tot allò que podem fer per familiaritzar els nens i nenes amb la lectura, per fomentar la creació d'hàbits lectors i ajudar-los a voler llegir més i més... i més! I a la vegada, ho fa col·locant-nos com a protagonistes, fomentant que reflexionem i practiquem amb els temes tractats de manera inductiva, perquè vivim a la nostra pell i de manera activa el que viuran els nens i nenes després.
- Professor: Albert Periche
- Estudiants inscrits: 2