Benvinguts al Campus Eduk
Formació en línia per a docents
Available courses
El coneixement del cervell augura una veritable revolució o canvi de paradigma en la manera d'entendre el procés d'ensenyament - aprenentatge i indica la necessitat d'incorporar els nous descobriments sobre el desenvolupament evolutiu de la persona, des dels primers anys de vida fins a la formació adulta i els processos d'aprenentatge que l'acompanyen.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 6
Aquest curs s'adreça a mestres i professors que vulguin fer un procés de creixement personal, sabedors que sense aquest procés personal no poden fer canvis substancials en la seva manera d'entendre l'educació i de fer les classes.
- Teacher: Cristina Duran Salvadó
- Enrolled students: 1
- Teacher: Mireia Canudas
- Enrolled students: 2
INICI OCTUBRE
Aquest curs se centra completament en l'educació literària. És un curs que es pot realitzar com a complement del seu predecessor «Atrapa'ls: encanteris per transformar-nos en menjallibres», curs en què ens centràvem especialment en com fomentar l'hàbit lector.- Teacher: Albert Periche
- Enrolled students: 1
NOVETAT
El curs que es presenta té com a eix central proporcionar eines a les persones mediadores que se situen entre els nens i els llibres per tal que se sentin més segures i s'apassionin per la tasca tan rica i important que desenvolupen.
«Atrapa'ls: encanteris per transformar-nos en menjallibres» se centra en tot allò que podem fer per familiaritzar els nens i nenes amb la lectura, per fomentar la creació d'hàbits lectors i ajudar-los a voler llegir més i més... i més! I a la vegada, ho fa col·locant-nos com a protagonistes, fomentant que reflexionem i practiquem amb els temes tractats de manera inductiva, perquè vivim a la nostra pell i de manera activa el que viuran els nens i nenes després.
- Teacher: Albert Periche
- Enrolled students: 3
La formació està dissenyada en aportar coneixements teòrics i pràctics de la cultura del ioga a l'entorn educatiu (infantil, primària i secundària)
Formació oberta a mestres, professors, especialistes, personal de menjador i del lleure. Vetlladores i a tot al personal que forma part d'entorns educatius.
A través d'una acurada selecció de vídeos realitzats per Mireia Canudas es convida als docents a iniciar-se en la seva pràctica personal de ioga, i a conèixer el procés d'ensenyament-aprenentatge del ioga a l'entorn educatiu.
L'objectiu és que el professorat experimenti en primera persona el que posteriorment haurà d'ensenyar als seus alumnes.
- Teacher: Mireia Canudas
- Enrolled students: 5
NOVETAT
Aquest curs vol donar estratègies, recursos i activitats per introduir la història de l’art a l’educació infantil i primària a través de l’Educació Visual i Plàstica i de forma transversal amb les altres àrees d’aprenentatge, fent-ho de manera lúdica i adaptada a l’edat dels infants.
- Teacher: Dolça Cebrián Ester
- Enrolled students: 1
NOVETAT
La present formació brinda a equips docents de diferents etapes educatives, algunes de les principals metodologies i eines digitals per avançar cap a uns processos d'avaluació més competencials, transversals i inclusius.L'adquisició i aprenentatge de les diferents eines i estratègies que en aquest curs es plantegen, no només busca contribuir a la millora de la competència digital docent, sinó també a l'empoderament per part de l'alumnat dels seus propis processos d'aprenentatge, a partir de dinàmiques d'autoavaluació i coavaluació.
- Teacher: Daniel Guirado Salvans
- Enrolled students: 1
amb el programa i poder crear recursos educatius propis i variats.
A partir de conèixer quines són les tendències actuals en disseny gràfic, t'endinsaràs en el món de la creació de recursos per a poder-los utilitzar a les teves classes. Aquest recursos són fàcilment adaptables a diferents edats i àrees de coneixement.
Crearàs recursos des de zero i també aprendràs a personalitzar plantilles.
- Teacher: Neus Puig
- Enrolled students: 15
NOVETAT
De la mateixa manera que no aprenem a restar abans que a sumar, tampoc podem aprendre alimentació amb sentit i significat sense un ordre lògic de continguts.
Sabies que existeix un currículum de l'alimentació saludable?
Una proposta completa i actualitzada de setze continguts que van més enllà de la piràmide dels aliments o del plat saludable, que s'ordenen i es classifiquen en tres blocs temàtics, que s'adapten a cursos i nivells d'aprenentatge diferents i que es poden treballar des de diferents àrees.
- Teacher: Lidia Pérez Muñoz
- Enrolled students: 11
NOVETAT
El nostre principal objectiu quan parlem d'alimentació saludable a l’aula no hauria de ser que adquirissin coneixements sinó hàbits. Aquesta és la diferència entre una educació alimentària passiva i una activa.
La veritat és que com a mestres tenim prou potencial per influir també en els hàbits alimentaris del nostre alumnat i les seves famílies, però ho hem de saber fer.
En aquest curs, coneixeràs l’educació alimentària activa i els seus 8 principis, on es reuneixen les millors estratègies perquè des de l’escola puguis ensenyar i promoure l’alimentació saludable de la manera més eficaç.
- Teacher: Lidia Pérez Muñoz
- Enrolled students: 4
La formació està dissenyada en aportar coneixements teòrics i pràctics de la cultura del ioga a l'entorn educatiu (infantil, primària i secundària)
Formació oberta a mestres, professors, especialistes, personal de menjador i del lleure. Vetlladores i a tot al personal que forma part d'entorns educatius.
A través d'una acurada selecció de vídeos realitzats per Mireia Canudas es convida als docents a iniciar-se en la seva pràctica personal de ioga, i a conèixer el procés d'ensenyament-aprenentatge del ioga a l'entorn educatiu.
L'objectiu és que el professorat experimenti en primera persona el que posteriorment haurà d'ensenyar als seus alumnes.
- Teacher: Mireia Canudas
- Enrolled students: 1
NOVETAT
El curs mostra la nova estructura curricular i els canvis que presenten els seus principals elements. Es desgrana el model del Departament per dissenyar Situacions d'Aprenentatge i en crearan una (com a mínim) d’acord amb el nou currículum.
- Teacher: Begonya Gaya Farré
- Enrolled students: 5
La neuroeducació ofereix un millor coneixement dels processos d'ensenyament aprenentatge i del desenvolupament mental, emocional, físic i psicològic de l'alumnat per facilitar la introducció de pràctiques i metodologies més eficients i respectuoses amb aquests.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 3
Aquest curs s'adreça a mestres i professors que vulguin fer un procés de creixement personal, sabedors que sense aquest procés personal no poden fer canvis substancials en la seva manera d'entendre l'educació i de fer les classes.
- Teacher: Cristina Duran Salvadó
- Enrolled students: 1
La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 1
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 2
60 hores formatives
L'aprenentatge cooperatiu suposa un canvi en la mirada del procés d’ensenyament - aprenentatge que porta a una reformulació de la tasca del professorat. L’educador deixa de ser un transmissor de coneixement i passa a ser un guia que estimula la curiositat i la motivació dels alumnes, elements imprescindibles per culminar el procés d’aprenentatge amb èxit.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 1
NOVETAT
- Teacher: Mireia Canudas
- Enrolled students: 12
La cultura de pensament ofereix rutines molt pràctiques i aplicables al context educatiu, que tenen com a objectiu promoure el pensament i fer-lo visible a mesura que es va adquirint la comprensió del coneixement, aconseguint que l’alumne sigui protagonista del propi procés d’aprenentatge.
- Teacher: Laia Casas Argerich
- Enrolled students: 1